مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-04فرهنگي

اشاعه جشنواره ها ذائقه جوانان را به موسیقی اصیل سوق می دهد


داور دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار-نوای مهر گفت:برگزاری اینگونه جشنواره ها، اشاعه و فراوانی آنها که متمرکز بر موسیقی ایرانی است می تواند ذائقه جوانان را به سمت موسیقی اصیل و تولیدی کشورمان سوق دهد.

- ایسنا/لرستان داور دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار-نوای مهر گفت:برگزاری اینگونه جشنواره ها، اشاعه و فراوانی آنها که متمرکز بر موسیقی ایرانی است می تواند ذائقه جوانان را به سمت موسیقی اصیل و تولیدی کشورمان سوق دهد.

مجید اخشابی در دومین روز جشنواره بین المللی موسیقی ایثار-نوای مهر در جمع خبرنگاران در خصوص کیفیت اجرای گروه های شرکت کننده در این جشنواره با بیان اینکه این میزان از کیفیت در اجرا دور از انتظار بود، اظهار کرد: مهارت فوق العاده قابل توجه شرکت کنندگان ستودنی است.

وی اضافه کرد: موسیقی محلی لرستان فوق العاده است؛ مگر می شود این موسیقی اصیل را شنید و از آن لذت نبرد و تحت تاثیر آن قرار نگرفت.

داور دومین جشنواره بین المللی موسیقی ایثار-نوای مهر گفت: علاقه مردم لرستان اهمیت زیبایی موسیقی این دیار را دو چندان کرده است و جای تقدیر دارد که اینگونه از موسیقی خود حمایت می کنند.

اخشابی بیان کرد: همه جا موسیقی محلی لرستان پابرجاست و این خیلی ارزشمند است و امیدواریم اقوام دیگر مانند قوم بزرگ لر نیز از موسیقی خود حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشاعه جشنواره ها ذائقه جوانان را به موسیقی اصیل سوق می دهد

اشاعه جشنواره ها ذائقه جوانان را به موسیقی اصیل سوق می دهد