مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-16اقتصادي

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در بازار امارات


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که این صندوق آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان برای حضور این شرکت ها در بازار کشور امارات است.

- رییس صندوق نوآوری در دیدار با سرکنسول ایران در دبی اعلام کرد حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در بازار امارات رییس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد که این صندوق آماده حمایت از شرکت های دانش بنیان برای حضور این شرکت ها در بازار کشور امارات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد صادق خیاطیان که برای بازدید از پاویون های شرکت های ایرانی در نمایشگاه جیتکس 2023 عازم امارات شده است، صبح امروز دوشنبه در دیدار با سرکنسول ایران در دبی، ضمن تشریح توانمندی های شرکت های دانش بنیان ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات اعلام کرد که صندوق نوآوری آماده فراهم سازی شرایط برای حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در بازار کشور امارات است.

خیاطیان در ادامه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم اهتمام بسیار جدی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان دارد، تصریح کرد: جهت گیری دولت مبتنی بر توسعه فناوری و افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان است، چنانکه دولت در برنامه هفتم توسعه نیز تاکید کرده است که سهم اقتصاد دانش بنیان از تولید ناخالص داخلی باید از یک درصد به 7 درصد افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در بازار امارات

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش بنیان ها در بازار امارات