مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-01پزشكي

زمین 5 هکتاری به پارک سلامت کرمانشاه اختصاص می یابد


استاندار کرمانشاه با واگذاری زمین پنج هکتاری به پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی موافقت و تاکید کرد: زمین اهدایی باید امکان توسعه در فازهای بعدی را هم داشته باشد.

- زمین 5 هکتاری به "پارک سلامت" کرمانشاه اختصاص می یابد ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با واگذاری زمین پنج هکتاری به پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی موافقت و تاکید کرد: زمین اهدایی باید امکان توسعه در فازهای بعدی را هم داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه پیگیری مشکلات شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت، با دستور کار تامین زمین برای پارک سلامت استان، شب گذشته(هشتم مهر) در استانداری برگزار شد.

دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ابتدای این جلسه با اشاره به فعالیت سه پارک علم و فناوری در سطح استان گفت: یکی از این پارک ها متعلق به سازمان جهاد دانشگاهی، دیگری متعلق به دانشگاه رازی و پارک سوم هم پارک سلامت دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با اشاره به شروع فعالیت پارک سلامت از سال 1399 گفت: در حال حاضر 93 شرکت فناور و 20 شرکت دانش بنیان ذیل این مجموعه فعالیت دارند.

محمدی هدف از ایجاد پارک های علم و فناوری را ایجاد ثروت در جامعه از طریق تبدیل علم به ثروت و تعامل بیشتر صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: این اهداف جزء اولویت های کاری پارک سلامت کرمانشاه قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین 5 هکتاری به پارک سلامت کرمانشاه اختصاص می یابد

زمین 5 هکتاری به پارک سلامت کرمانشاه اختصاص می یابد