مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:412023-09-30سياسي

دادگستری کل تهران: محدودیت کریدور های هوایی حریم فرودگاه مهرآباد رعایت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ابوالفصل نیکوکار معاون دادگستری کل استان تهران در نشست پیشگیری از بروز حادثه و سوانح احتمالی در خصوص ساخت و ساز های حریم فرودگاه مهرآباد با تاکید بر لزوم رعایت ضمایم 19 گانه کنوانسیون شیکاگو که به صورت بین المللی مورد توافق قرار گرفته است، اظهار کرد: شهرداری های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوز های ساخت و ساز در اطراف فرودگاه باید با استعلام از آن مرجع، محدودیت های کریدور های هوایی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و سوانح هوایی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با تاکید بر اخذ استعلام شهرداری از مجموعه فرودگاه بین المللی مهرآباد جهت تعیین سقف ارتفاع مجاز ساختمان ها گفت: نقشه های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی شهرداری های مناطق 9، 10 و 21 قبل از صدور مجوز ساخت و ساز با مجموعه فرودگاه بین المللی مهرآباد تاکید کرد.

به منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مسئول در خصوص ساخت و ساز های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و پیشگیری از بروز هر گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری کل تهران: محدودیت کریدور های هوایی حریم فرودگاه مهرآباد رعایت شود

دادگستری کل تهران: محدودیت کریدور های هوایی حریم فرودگاه مهرآباد رعایت شود