مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-09سياسي

امروز دشمنان فلسطین صدها برابر ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته شده اند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: تغییر معادلات سیاسی که رهبر معظم انقلاب بارها پیش از این اشاره داشتند، در عمل اتفاق افتاده و فلسطین و فلسطینیان امروز صدها برابر متفاوت از قبل و دشمنان آنها صدها برابر ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری گفت: تغییر معادلات سیاسی که رهبر معظم انقلاب بارها پیش از این اشاره داشتند، در عمل اتفاق افتاده و فلسطین و فلسطینیان امروز صدها برابر متفاوت از قبل و دشمنان آنها صدها برابر ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 17 مهرماه در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی شیخ مفید حوزه علمیه چهارمحال وبختیاری با اشاره به تأکید قرآن کریم در آیه 11 از سوره مبارکه ضحی وَأَمَّا بِنِعْمَهِ رَبِّکَ فَحَدِّثْ مبنی بر بازگویی نعمت پروردگار با اشاره به نعمت مقاومت و جهاد سخت و پیگیر مجاهدان چه در ایران و چه در لبنان و فلسطین و دیگر مناطق، اظهار کرد: خداوند مزد زیبایی عطا کرد و باید دست مریزاد بگوییم و خدا را از عمق وجود شاکر باشیم که تحول به معنای واقعی در مسئله فلسطین ایجاد شد.

نکونام بیان کرد: امروز به عینه کلام مقام معظم رهبری را که اشاره داشتند صهیونیست ها به دست خود در حال خودکشی و فروپاشی هستند و نیازی نیست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمنان فلسطین صدها برابر ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته شده اند

امروز دشمنان فلسطین صدها برابر ضعیف تر و ذلیل تر از گذشته شده اند