مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-12سياسي

رویکرد جالب توجه رییس جمهور که جایش در دانشگاه ها خالی است


به رغم تاکید موکد رهبر انقلاب بر ضرورت دایرکردن کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، کماکان جای خالی این موضوع به شدت در مراکز آموزش عالی کشورمان محسوس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رییس جمهور کشورمان که در سفر به استان فارس با حضور در دانشگاه شیراز در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه های سراسر کشور حضور یافته بود، در ادامه نشستی با دانشجویان داشت، شنونده واگویه های مختلف ایشان بود و در نهایت به فراخور مسائل مطرح شده به ایشان پاسخ داد؛ سخنانی جالب توجه که فراز پیش رو، نمونه جالب توجه و قابل تاملی از آنهاست: اینکه من بار ها گفتم دانشگاه ها اتاق فکر و اندیشه ورزی دولت است، تعارف نیست بلکه یک حقیقت است.

به هیچ عنوان نباید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد از اینکه دانشجو و استادی نظری مخالف آن ها دارند و این بحث ابراز می شود، ابایی داشته باشند.

اگر بحث و نظری هست و در این زمینه دیدگاه مخالف و انتقادی داشته باشند، ایرادی ندارد.

البته تا قبل از آن که تصمیم به مصوبه و قانون تبدیل شود، مناسب است و ایرادی به آن نیست چراکه بعد از آن و تبدیل شدن به قانون، این موارد اخلال ایجاد می کند و سخت می شود.

تا قبل از اینکه موارد مصوب شود، گرفتن نظرات دانشجویان و افراد بسیار مهم است و کمک بسیار بزرگی به غنای مصوبات فرهنگی می کند؛ این [نظرخواهی و گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جالب توجه رییس جمهور که جایش در دانشگاه ها خالی است

رویکرد جالب توجه رییس جمهور که جایش در دانشگاه ها خالی است