مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-15بين الملل

واکنش 5 مداح به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه+عکس


5 نفر از مداحان کشورمان نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه به خصوص کشتار زنان و کودکان در فضای مجازی واکنش هایی نشان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، همزمان با شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان و زنان و کودکان فلسطینی، 5 نفر از مداحان برای تبیین و روشنگری در این زمینه، در فضای مجازی واکنش هایی نشان دادند.

سیدمجید بنی فاطمه مداح اهل بیت(ع) در صفحه مجازی خود درباره کودک کشی رژیم صهیونیستی نوشت: اسراییل نمی داند که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشد.

بازهم مادری کودکش را در سبدی خواهد گذاشت و خدا او را بزرگ می کند.

آنقدر بزرگ که کاخ فرعونیان فرو بریزد علی پورکاوه مداح اهل بیت(ع) هم در فضای مجازی با هشتگ #طوفان_الأقصی مجازی نوشت: ‏حاج حسن طهرانی مقدم: روی سنگ قبرم بنویسید که این مدفن کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند نیستی تا ببینی آن روز بسیار نزدیک است.

میثم مطیعی هم با هشتگ ‎#فلسطین_قضیه_الشرفاء از تقابل همیشگی حق و باطل نوشت: حق و باطل همیشه در پیکارند و برای هر کدام طرفدارانی است.

اگر باطل پیروان بیشتری داشته باشد چیز تازه ای نیست و از قدیم همینطور بوده و اگر یاران حق اندک باشند، روزی خواهد آمد که زیاد گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش 5 مداح به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه+عکس

واکنش 5 مداح به کودک کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه+عکس