مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-09حوادث

پیشگیری از مخاطرات در پاسخ به بحران های احتمالی در دستور کار مسئولان ورامین باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر یکشنبه و در حاشیه برگزاری مانور شبیه سازی «لحظه صفر» مدیریت بحران با سناریوی زلزله 6 ریشتری در ورامین اظهار داشت: - مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: پیشگیری از مخاطراتی همانند فرونشست در دستور کار مسئولان ورامین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عصر یکشنبه و در حاشیه برگزاری مانور شبیه سازی لحظه صفر مدیریت بحران با سناریوی زلزله 6 ریشتری در ورامین اظهار داشت: این مانور رأس ساعت 10 صبح و با فراخوان حادثه از سوی فرماندار ورامین مبنی بر وقوع حادثه زلزله در این شهرستان به دستگاه های اجرایی و امدادرسان اعلام و با حضور به هنگام اعضا و رؤسای دستگاه ها نشست فوق العاده عملیات پاسخ به بحران برگزار شد.

یزدی مهر با بیان اینکه موضوعات خشکسالی و افت بیش از حد سطح آ ب های زیرزمینی و فرونشست زمین از مهم ترین موارد مخاطرات در شهرستان ورامین است گفت: در مانور امروز نیز به موضوع فرونشست زمین و رسیدگی و حضور مسئولان و نهاد های مربوط در مواقع بروز حادثه در صحنه مورد سنجش قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه فرونشست زمین پیامد هایی همچون زوال آبخوان ها، کاهش عمر مفید منابع آبی، از بین رفتن عرصه طبیعی و زمین های کشاورزی، کاهش عمر مفید ساختمان های مسکونی و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از مخاطرات در پاسخ به بحران های احتمالی در دستور کار مسئولان ورامین باشد

پیشگیری از مخاطرات در پاسخ به بحران های احتمالی در دستور کار مسئولان ورامین باشد