مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-29اقتصادي

قاچاق پیاز زعفران یا محموله های بدون مجوز در خراسان جنوبی؟!


برای این که محموله های صدور پیاز زعفران این شهرستان توقیف نشود به طور حتم باید صادرکنندگان مجوزهای لازم را از جهاد کشاورزی دریافت کنند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ خراسان جنوبی این سرزمین یاقوت ها و مرواریدهای سرخ جهان پرچم دار با کیفیت ترین زعفران دنیا این گران ترین ادویه جهان است و به همین واسطه اغلب زعفرانکاران در دیگر نقاط ایران و جهان به دنبال پیاز زعفران این خطه زرخیز ایران زمین هستند.

هرچند آبان ماه زمان برداشت طلای سرخ است و هنوز زمان داشت و کاشت این گران بهاترین ادویه جهانی فرا نرسیده است اما در خطه آب انبارهای خراسان جنوبی (سرایان) به واسطه اقلیم و خاک خاص آن پیاز زعفران این نقطه از استان بیش دیگر نقاط خراسان جنوبی خواهان دارد.

کیفیت بالای پیاز زعفران و همچنین رویش بسیار آن در سرایان سبب شده تا زعفران کاران پیاز مازاد خویش را به مشتریانی در دیگر نقاط کشور بفروشند اما آن چه این روزها بیش از پیش در خروجی رسانه ها قرار می گیرد قاچاق پیاز زعفران سرایان است.

قاچاق پیاز زعفران سرایان اغلب خبرهای قاچاق پیاز زعفران به این شهرستان مربوط می شود که به نقل از فرمانده انتظامی و جانشین وی هر روز بر روی خروجی رسانه ها قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق پیاز زعفران یا محموله های بدون مجوز در خراسان جنوبی؟!

قاچاق پیاز زعفران یا محموله های بدون مجوز در خراسان جنوبی؟!