مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-14اقتصادي

بازپس گیری بیش از 12 هکتار زمین در همدان/ بازگشت 6000 میلیارد ریال به بیت المال


مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان، اراضی ملی به متراژ 122 هزار و 142 مترمربع به ارزش بیش از 6000 میلیارد ریال را رفع تصرف کرد و به بیت المال بازگرداند.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان، اراضی ملی به متراژ 122 هزار و 142 مترمربع به ارزش بیش از 6000 میلیارد ریال را رفع تصرف کرد و به بیت المال بازگرداند.

مجید صالحی امیر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، وظیفه حفاظت و رفع تصرف از تمام اراضی و املاک با اجرای دقیق و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد.

وی افزود: انجام گشت زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری تعرض به اراضی، جلوگیری از هر گونه اخلال، تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب، ایجاد مزاحمت در اراضی، برخورد قاطع و فوری با معترضان و متصرفان اراضی دولتی و ارجاع به مقامات قضایی و تهیه و تدوین طرح های مورد نیاز به منظور تأمین حفاظت اراضی را می توان از مهمترین وظایف یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عنوان کرد.

صالحی امیر در ادامه از استقرار گشت حفاظت اراضی خبر داد و یادآور شد: همدان دارای بیش از 15 هزار هکتار زمین با مالکیت سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری بیش از 12 هکتار زمین در همدان/ بازگشت 6000 میلیارد ریال به بیت المال

بازپس گیری بیش از 12 هکتار زمین در همدان/ بازگشت 6000 میلیارد ریال به بیت المال