مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-22سياسي

دشمن، دانش آموزان و نظام آموزشی ما را هدف قرار داده است


فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه هدف از نامگذاری 13 آبان به نام روز دانش آموز، استکبارستیزی است، گفت: دشمن هدفش را بر روی دانش آموزان و نظام آموزشی ما قرار داده است.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه هدف از نامگذاری 13 آبان به نام روز دانش آموز، استکبارستیزی است، گفت: دشمن هدفش را بر روی دانش آموزان و نظام آموزشی ما قرار داده است.

ضرغام احمدوند یکشنبه، 30 مهر در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان که در محل فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: روز 13 آبان یادآور قیام و مبارزه دانش آموزان بیدار و متعهد علیه رژیم شاه و استکبار جهانی است.

وی افزود: هدف 13 آبان، استکبارستیزی است و پشت این ماجرا هم آمریکایی است که 44 سال تمام تلاشش را برای براندازی این انقلاب به کار گرفته و همواره با شکست مواجه شده است.

احمدوند ادامه داد: از مدیران و متولیان می خواهم با توجه به اینکه دشمن هدفش را بر روی دانش آموزان و نظام آموزشی ما قرار داده است، با کیفیت و توجه بیشتری برنامه های این هفته را برگزار کنند و از جمله این برنامه ها که برگزاری یادواره های دانش آموزی است، با کمک خود دانش آموزان برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال متولیان برنامه های متفاوت تری اجرایی کنند، تصریح کرد: ضرورت دارد همه دستگاه ها برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن، دانش آموزان و نظام آموزشی ما را هدف قرار داده است

دشمن، دانش آموزان و نظام آموزشی ما را هدف قرار داده است