مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-16سياسي

تجمع حمایت جامعه پزشکی از مردم غزه برگزار می شود


طبق برنامه ریزی های تشکل های مردم نهاد سلامت روز 4 شنبه ساعت 10 صبح آحاد جامعه پزشکی برای حمایت از جبهه مقاومت در میدان فلسطین تجمع خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، در روز های اخیر انتشار نامه هزار و پانصد نفر از اساتید و کنشگران جامعه پرستاری ایران به شورای بین المللی پرستاری بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی و جهان عرب داشت به همین دلیل به سراغ دکتر مجید احمدی، عضو شورای عالی و رییس کمیسیون حقوقی سازمان نظام پرستاری رفتیم تا با وی گفتگویی کوتاه داشته باشیم.

*به عنوان اولین سؤال اثر این نامه را در حمایت از مردم مظلوم غزه چگونه ارزیابی می کنید؟ با سلام و درود به ارواح مطهر شهدای مقاومت به ویژه 25 شهیدی که طی روز های اخیر در روند امداد رسانی به مردم مظلوم غزه آماج ددمنشی تاریخی صهیونیست های غاصب قرار گرفتند، ابتدا باید گفت ما در مواجهه با آرمان فلسطین در چند سطح نیازمند کنشگری هستیم: 1- در سطح دولت ها که پشتیبانی همه جانبه جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت در طول چهار دهه گذشته، ایرانیان را به نماد همیشگی حمایت از مردم فلسطین در عرصه بین المللی مبدل نموده و در سازمان ملل و یا سازمان کنفرانس اسلامی یا حتی معاهدات نظیر جنبش عدم تعهد، ایران نقش اساسی در زنده نگه داشتن مسأله فلسطین علی رغم همه موانع داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع حمایت جامعه پزشکی از مردم غزه برگزار می شود

تجمع حمایت جامعه پزشکی از مردم غزه برگزار می شود