مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-11بين الملل

ادامه رجزخوانی صهیونیست ها علیه غزه


سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این ارتش در انتقام از عملیات طوفان الاقصی قصد دارد هر ساختمانی در غزه را با خاک یکسان کرده و غزه را به «شهر چادرها» تبدیل کند.

- سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، این ارتش در انتقام از عملیات طوفان الاقصی قصد دارد هر ساختمانی در غزه را با خاک یکسان کرده و غزه را به شهر چادرها تبدیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاناتان کنریکوس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت، نیروهای واحدهای پیاده نظام، زرهی و توپخانه ای این ارتش به علاوه 300 هزار سرباز ذخیره به نزدیکی نوار غزه فرستاده می شوند تا ماموریتی را که دولت صهیونیستی به آنها محول کرده، اجرا کنند.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، این نظامی ارشد صهیونیستی در ادامه تهدیداتش مدعی شد: هدف از این اقدام اطمینان پیدا کردن از این است که حماس در پایان این جنگ دیگر توانمندی نظامی که از طریق آن بتواند شهروندان اسراییلی را کشته یا تهدید کند، نداشته باشد.

نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی در شهرهای سدیروت و اشکلون در جنوب اراضی اشغالی با قوای جنبش حماس در اواخر روز سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه، چهار روز بعد از اجرای عملیات برق آسای طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه صهیونیست ها، درگیری پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه رجزخوانی صهیونیست ها علیه غزه

ادامه رجزخوانی صهیونیست ها علیه غزه