مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:052023-09-25اجتماعي

کمک به حل مشکل مردم از طریق قانون، اولویت مدعی العموم است


دادستان مرکز استان با همراهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاون دادستان در امور حقوق عامه و شهردار اردبیل در جهت حل مشکل مردم ضمن بازدید از شهرک ولیعصر نیروی انتظامی گفت: - ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان با همراهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و معاون دادستان در امور حقوق عامه و شهردار اردبیل در جهت حل مشکل مردم ضمن بازدید از شهرک ولیعصر نیروی انتظامی گفت: کمک به حل مشکل مردم از طریق قانون، اولویت مدعی العموم است.

جلال آفاقی سوم مهر طی بازدید از شهرک ولیعصر نیروی انتظامی گفت: عدم حل این مشکل بیش دو دهه سابقه دارد و این فرآیند فرسایشی عدم حل مشکل بین شهرداری و تعاونی مسکن شهرک، فقط و فقط به ضرر اهالی این محل بوده و باعث شده اهالی شریف این شهرک از حداقل امکانات شهرنشینی که در درودست ترین روستاهای استان نیز وجود دارد، بی بهره باشند.

وی اظهار کرد: این در حالی است که متضرر اصلی مشکل بین دو شخصیت حقوقی شهرداری و تعاونی مسکن شهرک، اشخاص حقیقی ساکن در این شهرک می باشند.

مدعی العموم عدلیه مرکز استان افزود: طی این بازدید مقرر گردید به قید فوریت صورت جلسه های لازم بین شهرداری و تعاونی دال بر مالکیت قسمت الحاقی به شهرداری و انجام اقدامات لازم از ناحیه شهرداری منعقد و موانع حل قانونی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به حل مشکل مردم از طریق قانون، اولویت مدعی العموم است

کمک به حل مشکل مردم از طریق قانون، اولویت مدعی العموم است