مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-08سياسي

کلاهبرداری با ترفند رسید جعلی در قم


دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری متهم کلاهبرداری سریالی با ترفند ارائه رسید بانکی جعلی خبر داد و گفت: این متهم تاکنون به 18 فقره کلاهبرداری از فروشندگان اینترنتی اقلام مصرفی در آگهی های سایت های واسطه گر اعتراف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام و المسلمین حسن غریب با اشاره به وصول شکایات متعدد افراد مالباخته به دادسرای رسیدگی به جرائم رایانه ای قم گفت: با صدور دستورات قضایی و پیگیری های شعبه 16 دادیاری استان، متهم دستگیر و روانه زندان شد.

 این مقام قضایی بیان داشت: متهم پس از انتخاب طعمه های خود از کالاهای آگهی شده در سایت دیوار با فروشندگان قرار ملاقات گذاشته و بعد از دریافت کالا با استفاده از برنامه پرداخت آنلاین از طریق گوشی خود مراحل انتقال وجه را نزد مالباخته انجام می داد اما در همین حین با برنامه رسید ساز جعلی، رسید بانکی پرداخت جعلی را نیز آماده میکرد و به جای رسید واقعی، رسید ساختگی را به رویت فرد آگهی دهنده می رساند و از محل خارج شده و دیگر به تماس های آنان پاسخ نداده است.

  دادستان قم خرید برنج، گوشی طلا، لاستیک، روغن، دستگاه ps4، تلوزیون، یخچال و سایر اقلام مصرفی از فروشندگان جزء و غیر حرفه ای را از مواردی که این متهم با رسید جعلی خریداری نموده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند رسید جعلی در قم

کلاهبرداری با ترفند رسید جعلی در قم