مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-07سياسي

درآمد 32 میلیارد تومانی موقوفات سمنان/ صدور 96 رأی به نفع موقوفات استان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از درآمد 32 میلیارد تومانی موقوفات این استان در 6 ماهه نخست سال خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از درآمد 32 میلیارد تومانی موقوفات این استان در 6 ماهه نخست سال خبر داد.

حجت الاسلام تدینی در نشست خبری با رسانه ها از وجود افزون بر 6000 موقوفه در این استان خبر داد و اظهار کرد: این استان قریب 13 هزار و 500 رقبه و 6 هزار موقوفه رسمی دارد.

وی با بیان اینکه هفته وقف از 10 لغایت 16 مهر است تصریح کرد: با توجه به اینکه پیامبر اعظم(ع) با وقف باغ های هفت گانه خود، اولین واقف در اسلام لقب گرفته، ایام منتهی به میلاد پیامبر رحمت نیز به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.

وی از وقف به عنوان یک سنت حسنه و اسلامی نام برد و خاطرنشان کرد: اهمیت این سنت حسنه تا آنجا بوده که هیچ صحابه ای از پیامبر نمی شناسیم که فاقد موقوفه باشد.

ثبت 12 موقوفه جدید در نیمه اول امسال مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اقبال بالای مردم خیراندیش استان به این سنت حسنه گفت: در 6 ماهه اول امسال 12 وقف به ارزش بیش از 40 میلیارد تومان به ثبت رسمی رسیده است.

وی با بیان اینکه در هفته وقف دو وقف جدید دیگر نیز در استان ثبت شده افزود: در هفته وقف دو واحد مسکونی آپارتمان در میامی وقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 32 میلیارد تومانی موقوفات سمنان/ صدور 96 رأی به نفع موقوفات استان

درآمد 32 میلیارد تومانی موقوفات سمنان/ صدور 96 رأی به نفع موقوفات استان