مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-01دانش

اولین دوره طرح ملی اعتلاء برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین دوره طرح ملی اعتلاء به منظور توان افزایی دستیاران آموزشی استان تهران با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جهانبخش محبی نیا عضو کمیته .

- اولین دوره طرح ملی اعتلاء به منظور توان افزایی دستیاران آموزشی استان تهران با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین دوره طرح ملی اعتلاء به منظور توان افزایی دستیاران آموزشی استان تهران با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور جهانبخش محبی نیا عضو کمیته ملی اساتید طرح اعتلاء و استاد برجسته داشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی کریمی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و معاون ارتباط با نهاد های دولتی و مهدی رمضانی معاون ارتباط بانهاد های غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی و جمع کثیری از دستیاران آموزشی برگزار شد.

در حاشیه این جلسه جهانبخش محبی نیا در پاسخ به این سوال که آینده دانشگاه آزاد اسلامی را با استفاده از ظرفیت دانشجویان ی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره طرح ملی اعتلاء برگزار شد

اولین دوره طرح ملی اعتلاء برگزار شد