مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-21حوادث

نقره داغ شدن 27 هزار راننده پرخطر


سرکلانتر پلیس بزرگراه های پایتخت از توقیف بیش از 27 هزار دستگاه خودرو در پی تخلفات حادثه ساز در بزرگراه های تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز 29 مهرماه1402، سرهنگ صفر عبادی سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به انواع تخلفات رانندگی در بزرگراه ها اشاره و اظهار داشت: تخلفاتی که در بزرگراه ها شاهد آن بوده که باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای دیگر رانندگان می شود سرعت غیر مجاز، سبقت غیرمجاز، صحبت و استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، حرکت با دنده عقب، تغییر مسیرهای ناگهانی و عدم حرکت بین خطوط است.

وی افزود: 2 تخلف در بزرگراه ها از همه مهم تر و خطرناک تر است که عبارتند از سرعت غیرمجاز و توقف در حاشیه بزرگراه.

  سرهنگ عبادی تصریح کرد: در تصادفاتی که سرعت باعث و علت آن است خسارات نیز بیشتر شده و این نوع خسارات سنگین تر بوده و هزینه های زیاد اجتماعی و اقتصادی برای رانندگان در پی دارد.

سرکلانتر پلیس بزرگراه های پلیس راهور تهران بزرگ افزود: عاقبت تصادف با سرعت زیاد، واژگونی یا برخورد با مانع بوده و اگر با وسیله سومی برخورد کنند نیز قطعاً منجر به مصدومیت یا فوت راننده می شود؛ اما مورد دیگری که بسیار خطرساز و مهم است توقف در حاشیه بزرگراه است؛ اگرچه شاید خیلی از مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقره داغ شدن 27 هزار راننده پرخطر

نقره داغ شدن 27 هزار راننده پرخطر