مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-01سياسي

فرمانده سپاه امام رضا (ع) پای درد دل جانبازان


فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام با حضور در آسایشگاه امام خمینی (ره) با جمعی از جانبازان قطع نخاعی دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سید هاشم غیاثی، امروز در بازدید از آسایشگاه امام خمینی (ره) با اشاره به صبر و مقاومت جانبازان دفاع مقدس اظهار کرد: شما جانبازان، دانشگاه جهاد، مقاومت و صبر را در این عصر معنا کردید.

  فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام خطاب به جانبازان حاضر در این آسایشگاه افزود: شما جزو مجاهدانی هستید که سند زنده مجاهدت خود را برای نسل جوان و نوجوان ارائه می دهید و یاد و خاطره شهدا و دوران پرافتخار دفاع مقدس را زنده نگه داشته اید.

  وی با تاکید بر اینکه ما و همه مسئولین به دیدار جانبازان، نیاز واقعی داریم، گفت: هرگاه در جمع شما جانبازان عزیز، خانواده معزز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس حضور پیدا می کنم بهترین لحظه های زندگی ام است.

  دیدار با 7هزار خانواده ایثارگر خراسان رضوی   سردار غیاثی با اشاره به اینکه خانواده شهدا و جانبازان برای ما یک ذخیره معنوی هستند گفت: در ایام هفته دفاع مقدس، افتخار این را پیدا کردیم که به اتفاق همکاران مان در سطح استان با حدود 7 هزار خانواده شهید و جانبازان بالای 70 درصد دیدار کنیم و از نزدیک با مشکلات این عزیزان آشنا شده و انشاالله در جهت رفع این مشکلات اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) پای درد دل جانبازان

فرمانده سپاه امام رضا (ع) پای درد دل جانبازان