مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-09اجتماعي

تحت پوشش قرار گرفتن 20درصد مستمری بگیران بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 درصد از مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی این استان طی یک سال اخیر بوده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 20 درصد از مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی این استان طی یک سال اخیر بوده است.

محمد کریم آریا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به جشنواره شهید رجایی استان و انتخاب این اداره کل بعنوان دستگاه برتر افزود: 8500 نفر افراد واجد شرایط برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی در استان داشتیم که با کمک رییس سازمان بهزیستی و دولت سیزدهم همه این افراد تحت پوشش قرار گرفته و هم اکنون مستمری دریافت می کنند.

وی اظهارکرد: این افرادی که مستمری و حقوق دریافت می کنند، چنانچه واجد شرایط باشند تسهیلات 100 میلیون تومانی اشتغالزایی هم دریافت می کنند و کمک هزینه 100 میلیون تومانی هزینه مسکن به آنها پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون 55 هزار نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بهزیستی هستند که 20 درصد از این تعداد طی یک سال اخیر تحت پوشش قرار گرفته اند.

آریا تصریح کرد: در رابطه با جلب و جذب مشارکت های مردمی نقدی و غیرنقدی در گذشته همیشه آخرین استان بوده ایم که طی دو سال اخیر بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت پوشش قرار گرفتن 20درصد مستمری بگیران بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

تحت پوشش قرار گرفتن 20درصد مستمری بگیران بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد