مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-07اقتصادي

روستاها کانون اصلی تولید هستند/ 50 درصد به تولید تخم مرغ لرستان اضافه شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سیاست گذاری باید به سمتی پیش رود که سرمایه گذاری به سمت روستاها کشیده شده چرا که کانون اصلی تولید هستند.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سیاست گذاری باید به سمتی پیش رود که سرمایه گذاری به سمت روستاها کشیده شده چرا که کانون اصلی تولید هستند.

سیدعماد شاهرخی پانزدهم مهرماه در همایش روز ملی روستا و عشایر و آیین آغاز سال زراعی جدید در منطقه ی دیناروند خرم آباد، اظهار کرد: وقتی اسمی از روستا و عشایر می آید مفاهیمی مانند دل پاک، لقمه حلال، انسانیت، شجاعت و ایستادگی در ذهن انسان متبادر می شود و این لقمه حلال باعث می شود فرزندان غیور و سخت کوشی تربیت شوند که امر تولید را انجام می دهند.

وی ادامه داد: امروز کار تولید در استان زحمات زیادی دارد به ویژه در بخش کشاورزی این زحمات مضاعف است.

شاهرخی افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و حمایت های استاندار لرستان کشاورزی معیشتی را به سمت اقتصادی پیش ببریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: توسعه روستایی راهبردی برای بهبود سطح زندگی اجتماعی و اقتصادی روستاییان است و سیاست گذاری ما باید به سمتی پیش رود که سرمایه گذاری به سمت روستاها کشیده شده چرا که کانون اصلی تولید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها کانون اصلی تولید هستند/ 50 درصد به تولید تخم مرغ لرستان اضافه شد

روستاها کانون اصلی تولید هستند/ 50 درصد به تولید تخم مرغ لرستان اضافه شد