مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-08اجتماعي

مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی آسمانی شد


مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان گتوند دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گتوند، مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند پس از عمری فراق امروز یکشنبه 16 مهرماه سال 1402 چشم از جهان فرو بست و میهمان فرزند شهیدش شد.

زنده یاد حاجیه خانم سکینه قلی زاده مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان گتوند که از سال 1363 داغ فرزندش را دیده بود پس از 39 سال فراق، در سن 86 سالگی آسمانی شد و در بهشت به شهیدش پیوست.

آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد حاجیه خانم سکینه قلی زاده مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی امروز یکشنبه 16 مهرماه سال 1402 از ساعت 16 با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در گتوند برگزار می شود.

پیکر پاک مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی در گلزار شهدای گتوند تشییع می شود و پس از وداع خانواده و بستگان در آرامگاه ابدیش آرام می گیرد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان ارتحال زنده یاد حاجیه خانم سکینه قلی زاده مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی آسمانی شد

مادر شهید اسماعیل کلانتر رشیدی آسمانی شد