مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-22بين الملل

نیکی هیلی: آمریکا به وزارت حمله نیاز دارد نه وزارت دفاع!


نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور خواستار تغییر وزارت دفاع آمریکا به «وزارت حمله» شد تا بدین طریق ترسی را در دل «دشمنان خارجی» ایجاد کند.

- نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور خواستار تغییر وزارت دفاع آمریکا به وزارت حمله شد تا بدین طریق ترسی را در دل دشمنان خارجی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده طی کارزار انتخاباتی خود در شهر سدار راپیدز واقع در ایالت آیووا از کشورش خواست تا به درگیری حماس و رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و این اقدام را با ارائه آنچه این رژیم و ارتشش احتیاج دارند، اتخاذ کند.

راشا تودی در گزارشی نوشت که نیکی هیلی همچنین خواستار قطع بودجه دولتی برای دانشجویان و کارمندانی شد که از برگزاری تجمعات حامی فلسطین حمایت می کنند.

او که کاندیدای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا است و دوره ای هم فرماندار کارولینای جنوبی بود، گفت: دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا نباید نسبت به آزادی دو گروگان آمریکایی توسط حماس فریب بخورد.

آن ها دست به چنین اقدامی زدند زیرا در تلاشند تا خود را در چشم آمریکا خوب جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکی هیلی: آمریکا به وزارت حمله نیاز دارد نه وزارت دفاع!

نیکی هیلی: آمریکا به وزارت حمله نیاز دارد نه وزارت دفاع!