مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:002023-10-07اقتصادي

افزایش 38 درصدی جابه جایی کالا در کردستان


رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان گفت: در 6 ماهه اول سال جاری، 4 میلیون و 500 هزار تن کالا توسط ناوگان باری در استان جابه جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 38 درصدی را نشان می دهد.

- ادیب مارابی رییس اداره حمل و نقل کالا استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه 275 هزار  برگ بارنامه برای جابجایی کالا در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه اول سال 4 میلیون 500 هزار تن کالا توسط ناوگان باری استان جابه جا شد، افزود: بیشترین کالای جابه جا شده مربوط به محصولات معدنی و ساختمانی با 2 میلیون و 650 هزار تن بوده که سهم 60 درصدی را در جابه جایی کالا به خود اختصاص داده است و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 25 درصدی حمل در محمولات معدنی محقق شده است.

مارابی در ادامه از افزایش 38 درصد مجموع کالای جابه جا شده در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کالاهای جابه جا شده به وسیله 8 هزار و 350 ناوگان باری صورت گرفت.

رییس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کردستان اذعان کرد: در مدت اخیر دو شرکت جدید حمل و نقل کالا در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 38 درصدی جابه جایی کالا در کردستان

افزایش 38 درصدی جابه جایی کالا در کردستان