مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-17بين الملل

وزیر خزانه داری آمریکا: توان حمایت همزمان از اوکراین و اسراییل را داریم


وزیر خزانه داری آمریکا می گوید این کشور توانایی حمایت نظامی همزمان از رژیم صهیونیستی در جنگ با حماس و کشور اوکراین در جنگ با روسیه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ، جانت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا ادعا کرده است که این کشور بدون شک توانایی حمایت نظامی گسترده از اوکراین و رژیم صهیونیستی در جریان درگیری های جنگی شان با روسیه و حماس را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان بی سی نیوز رییس جمهور آمریکا، روز یکشنبه در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، بر حمایت تزلزل ناپذیر واشینگتن از رژیم صهیونیستی در جریان جنگ علیه حماس تاکید کرده و گفت اطلاعاتی را در مورد حمایت های نظامی آمریکا به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتقل کرده است.

اگر چه کاخ سفید تاکنون از آنچه که حقوق اسراییل برای دفاع از خود خوانده است، به طور کامل حمایت کرده با این وجود بایدن در جریان مصاحبه ای با سی بی اس نیوز اشغال مجدد غزه از سوی رژیم صهیونیستی را اشتباهی بزرگ خواند و عنوان کرد باید راهی برای تشکیل کشور فلسطین وجود داشته باشد.

اکنون یلن در جریان مصاحبه ای با اسکای نیوز بریتانیا در روز دوشنبه در پاسخ به این سوال که آیا ایالات متحده آمریکا می تواند از پس حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی و اوکراین در جریان دو جنگ اخیر برآید، بدون هیچ ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خزانه داری آمریکا: توان حمایت همزمان از اوکراین و اسراییل را داریم

وزیر خزانه داری آمریکا: توان حمایت همزمان از اوکراین و اسراییل را داریم