مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-14بين الملل

مسکو: با حماس در تماس هستیم و خواهیم بود


مقام ارشد وزارت خارجه روسیه در میانه جنگ بین نیروهای مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مسکو با حماس در تماس است و در صورت تمایل این جنبش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، میخاییل بوگدانوف معاون وزیر خارجه روسیه به خبرگزاری ریا گفت که این هفته قصد سفر به قطر را دارد و در آنجا احتمالا با مقام های حماس دیدار خواهد کرد.

بوگدانوف با اشاره به دیدارهای قبلی اش با مقام های ارشد حماس در قطر، تاکید کرد: هر زمان که من آنجا بودم، معمولا با رهبری حماس دیدار کردیم.

اگر آنها بخواهند، ما همیشه این تماس را حفظ خواهیم کرد.

درحالیکه نیروهای حماس در جریان عملیات طوفان الاقصی موفق به گرفتن اسیر از رژیم صهیونیستی شدند، معاون وزیر خارجه روسیه افزود که در چنین شرایطی، دیدار برای حل مسائل عملی از جمله آزادی اسرا مفید است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه 15 مهرماه برابر با 7 اکتبر 2023 عملیات همه جانبه و گسترده را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کردند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در 20 دقیقه، 5 هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست ها روانه شد و هم زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن تر از همیشه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: با حماس در تماس هستیم و خواهیم بود

مسکو: با حماس در تماس هستیم و خواهیم بود