مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-02سياسي

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز شنبه 10 مهرماه در اجلاسیه اولین سالگرد شهادت شهید سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در محل حسینیه ثارالله اظهار کرد: این جلسه نمونه عینی و مجسم وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران و وحدت اهل تسنن و تشیع به عنوان یک امت واحده تلقی می شود.

وی با قدردانی از حضور سران طوایف و عشایر و مولویان اهل تسنن سیستان و بلوچستان در این اجلاسیه بیان داشت: نظام سلطه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز فتنه های گوناگون و رنگارنگی را برای متوقف کردن مردم و انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرد و به مرحله اجرا درآورد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: بنیانگذار این سلسله و رژیم فاسد پهلوی شخصی به نام رضاخان است که انگلیس ها او را شناسایی کرده و آزمایش کرده بودند و این فرد را بر مقدرات ملت ایران استوار کردند.

سلیمانی عنوان کرد: انگلیس ها توانستند در ایران پادشاه تعیین کنند زیرا آنها با توجه به کشف نفت در کشور ما در آن دوره و شروع جنگ هایی که اروپایی ها آغازگر آن بودند تا این پادشاه بتواند نیروی مردمی دفاعی را سرکوب کند.

وی با اشاره به اینکه سفرهای رضاخان برای لشکرکشی به ایالت های آن روز بود، افزود: قیام هایی مانند قیام میرزاکوچک خان جنگلی، شیخ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند

رییس سازمان بسیج: رسانه های فارسی زبان می خواهند جای جلاد و شهید را عوض کنند