مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-16فرهنگي

بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین برگزار می شود


بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین به عنوان مهمترین رخداد تئاتری با تمرکز بر اجراهای عمومی در 2 بخش تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین به عنوان مهمترین رخداد تئاتری با تمرکز بر اجراهای عمومی در 2 بخش تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار می شود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان با هدف پیشبرد سطح کیفی آثار، گسترش تئاتر در سراسر نقاط استان، رشد و توسعه تئاتر با توجه به شاخصه های ملی، قومی، منطقه ای و ارتقای تولیدات سالانه هنرمندان تئاتر استان، بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین را به عنوان مهمترین رخداد تئاتری با تمرکز بر اجراهای عمومی در 2 بخش تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی برگزار می کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، اهداف کلی و محورهای اصلی جشنواره ایران قوی، غرور ملی، خودباوری و پرهیز از خود تحقیری، ایثار، شهادت، مقاومت و مکتب حاج قاسم، سرمایه انسانی نسل نوجوان و جوان انقلاب، امید اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، زن از دیدگاه دینی، ارزشی، اخلاقی و انسانی، همگرایی ملی، ارزش های انسانی و اسلامی، آرمان های انقلاب، مهدویت و انتظار، دفاع مقدس، چهره های شاخص قزوینی، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین برگزار می شود

بیست وپنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین برگزار می شود