مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-16فرهنگي

در «سیدخندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم


تهیه کننده «سید خندان» ضمن ارائه توضیحاتی درباره ساخت فصل دوم این برنامه، تاکید کرد که در «سیدخندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستند.

- تهیه کننده سید خندان ضمن ارائه توضیحاتی درباره ساخت فصل دوم این برنامه، تاکید کرد که در سیدخندان به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، محمدحسین بزرگی راد ـ تهیه کننده ـ درباره جزییات فصل جدید برنامه سیدخندان گفت: خاطره گویی و نمایش دو بخش اصلی فصل جدید برنامه سیدخندان است، که مورد توجه مخاطبان در فصل قبل بودند.

در فصل اول برنامه نسبت به اهدافی که داشتیم تا حدودی پیش رفتیم و از آنجایی که بنایمان طراحی یک برنامه شاد و مفرح برای دورهمی های خانوادگی بود، خانواده های عزیز واکنش های مثبت و خوبی داشتند.

البته در فصل اول کاستی های فراوانی وجود داشت، که ان شاء الله در فصل جدید این موارد رفع خواهد شد و بیش از گذشته خنده را بر لبان اعضای خانواده بزرگ ایران خواهیم آورد.

بزرگی راد درباره تفاوت تاثیر برنامه هایی که از جنس سیدخندان است، در مقابل برنامه هایی که صرفاً با هدف خنده گرفتن از مخاطب ساخته می شود، توضیح داد: ما در سیدخندان به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم و سعی کرده ایم از قالب های جدید و بعضاً کمتر توجه شده برای خنداندن مخاطب استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در «سیدخندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم

در «سیدخندان» به دنبال خنداندن به هر قیمتی نیستیم