مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-05سياسي

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قم با رییس جهاد دانشگاهی دیدار کرد


حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم با حضور در جهاد دانشگاهی با رییس، معاونین و مدیران این نهاد انقلابی در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

- ایسنا/قم حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی، رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم با حضور در جهاد دانشگاهی با رییس، معاونین و مدیران این نهاد انقلابی در استان قم دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی تقوی رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان قم در دیدار با حامد حیاتی، رییس جهاد دانشگاهی که امروز 13 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه جهاددانشگاهی از مجموعه هایی است که متناسب با فضای دانشجویی تلاش زیادی دارد، اظهار کرد: قم با توجه ظرفیت های زیادی که دارد می تواند مرجع فعالیت های فرهنگی باشد و این خدمات فرهنگی را به سایر استان ها ارائه دهد؛ قم هنوز به این بلوغ مرجعیت نرسیده است در حالی که در ابعاد مختلف می توان از این ظرفیت بهره برد.

همگرایی و انسجام بین دستگاه ها؛ عاملی برای قوت فعالیت های فرهنگی وی ادامه داد: همگرایی و انسجام بین دستگاه ها باید زیاد باشد تا قدرت ملی زیاد شود و مسائل فرهنگی با قوت و قدرت بیشتری دنبال شود؛ هم چنین ضرورت دارد بانک اطلاعاتی از ظرفیت های نهادهای مختلف گردآوری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قم با رییس جهاد دانشگاهی دیدار کرد

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری قم با رییس جهاد دانشگاهی دیدار کرد