مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-16سياسي

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در زنجان


دبیرپنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان از برگزاری مرحله شهرستانی این رویداد در استان زنجان خبر داد.

- عرفان یگان بیک، دبیر پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان در مرحله شهرستانی در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده خبر داد.

  دبیرپنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان تصریح کرد: این رویداد با توجه به اهمیت فضای مجازی و بیانات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه باید با استفاده از استعدادهای جوان کشور و با سیاست گذاری صحیح و اقدامات سنجیده و هماهنگ و بدون از دست داد زمان به سمت خروج از حالت انفعال در عرصه فضای مجازی، و حضور فعال و تأثیرگذار و تولید محتوای اسلامی متقن و جذاب حرکت کنیم، برگزار می شود.

وی کشف استعدادها، سازماندهی گروه های تولید محتوا در بستر فضای مجازی و جذب ایده های برتر را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد عنوان کرد و افزود: با برگزاری چنین رویدادهایی می توان توانمندی های فنی و خلاقانه نیروها را در یک عملیات واقعی ارتقا بخشید.

یگان بیک با بیان اینکه  43 تیم در قالب تیم های سه تا پنج نفره در محورهای تولید بازی های ویژه تلفن همراه، اپلیکیشن های موبایلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در زنجان

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در زنجان