مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-15ورزشي

کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ شرکت می کند


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیم کارخانه سیمان غرب کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیم کارخانه سیمان غرب کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ خبر داد.

مهدی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به حضور تیمی از کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ، اظهارکرد: این تیم با اسپانسری کارخانه سیمان غرب در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ شرکت خواهد کرد.

وی افزود: این رقابت ها از هفته آینده با شرکت 12 تیم در قالب دو گروه شش تیمی برگزار می شود که کرمانشاه در گروه ب این رقابت ها حضور دارد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه خاطرنشان کرد: دور رفت رقابت های گروه ب به میزبانی اسلامشهر برگزار می شود و در پایان دور برگشت، از هر گروه سه تیم به مرحله فینال صعود خواهند کرد.

وی ادامه داد: مهدی ارباب، داریوش آبیار، پدرام کرم سیما، امید نجفی، میلاد عباس آبادی، بشیر میرانی و محمد عباس آبادی هفت ورزشکاری هستند که با هدایت همایون کریم زاده، فرشید بیات و محمد عباس آبادی برای تیم کرمانشاه در این مسابقات رقابت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ شرکت می کند

کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ شرکت می کند