مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-07سياسي

به جنبه های فرهنگی و معرفتی اربعین از سال آینده بیشتر توجه شود


در مقطعی تمام تلاش و ظرفیت ها برای خدمات به زوار از نظر تغذیه، اسکان و تردد زوار بود؛ اما امروز باید دغدغه، اهداف والاتری را در اربعین حسینی با یک رویکرد فرهنگی در این کنگره عظیم دنبال کرد.

- ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: در مقطعی تمام تلاش و ظرفیت ها برای خدمات به زوار از نظر تغذیه، اسکان و تردد زوار بود؛ اما امروز باید دغدغه، اهداف والاتری را در اربعین حسینی با یک رویکرد فرهنگی در این کنگره عظیم دنبال کرد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار 15 مهر در همایش تجلیل از موکب داران اربعین در ایلام اظهار کرد: از برکت خون امام حسین (ع) و شهدای دفاع مقدس، مسیر کربلا به روی مردم استان ایلام گشوده شد و مردم این استان افتخار خادمی زائران اربعین را پیدا کردند.

وی گفت: اربعین شرایطی را ایجاد کرد که توجه به رفع محرومیت های این استان افزایش یابد و آثار و برکات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت های استان داشته باشد و باید برنامه های تکمیل زیرساخت های استان استمرار داشته و زیرساخت های استان متناسب با استقبال مردم از مرز مهران تکمیل و ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تقدیر از فعالیت های استاندار ایلام و ستاد اربعین کشور و استان، ادامه داد: امسال ستاد اربعین کشور، استان و شهرستان ها برای خدمات رسانی به زائران زحمات زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جنبه های فرهنگی و معرفتی اربعین از سال آینده بیشتر توجه شود

به جنبه های فرهنگی و معرفتی اربعین از سال آینده بیشتر توجه شود