مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-07سياسي

از ظرفیت عظیم نمایشگاه کتاب تهران می توان در دیپلماسی فرهنگی استفاده کرد


معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیتی که نمایشگاه کتاب تهران در اختیار رایزنان فرهنگی قرار می دهد، گفت: اجلاس رایزنان فرهنگی کشورهای همسایه، - معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیتی که نمایشگاه کتاب تهران در اختیار رایزنان فرهنگی قرار می دهد، گفت: اجلاس رایزنان فرهنگی کشورهای همسایه، ابتکار ارزشمندی برای شناخت بهتر ظرفیت های فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر احمدوند امروز شنبه(15 مهرماه) در نخستین روز از اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه در تشریح ظرفیت های جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگی اظهار کرد: در صنعت چاپ در جایگاه دوم منطقه قرار داریم و با ظرفیت گردش سرمایه سالانه 35 هزار میلیارد تومانی می توانیم از این ظرفیت در عرصه بین المللی استفاده کنیم.

احمدوند افزود: یکی از ظرفیت های موجود رایزنان فرهنگی حضوردر نمایشگاه های منطقه ای کتاب است.

آن طور که باید، زمینه حضور ما در نمایشگاه های خارجی وجود ندارد اما اگر نمایشگاهی هم هست که لازم است ایران حضور فعالی داشته باشد شناسایی آن با رایزنان فرهنگی است.

وی با اشاره به حضور ایران در نمایشگاه های بین المللی کتاب از جمله در عراق و بلگراد گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که مسوولیت آن با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت عظیم نمایشگاه کتاب تهران می توان در دیپلماسی فرهنگی استفاده کرد

از ظرفیت عظیم نمایشگاه کتاب تهران می توان در دیپلماسی فرهنگی استفاده کرد