مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-21پزشكي

197 هزار نفر در همدان به 144 پزشک خانواده منتسب شدند


مدیرکل بیمه سلامت همدان از تداوم طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده در استان خبر داد و گفت: 197 هزار نفر از جمعیت صندوق بیمه سلامت همگانی در همدان به 144 پزشک خانواده منتسب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فریبرز نیاستی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته بیمه سلامت با عنوان بیمه سلامت، آموزش، پیشگیری و سلامت خانواده نامگذاری شده است اظهار کرد:    طرح پزشک خانواده شهری در استان همدان برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی (ایرانیان) در حال اجراست.

وی گفت: این طرح باعث شده افراد زودتر، راحت و با هزینه کمتر بیماری خود را بشناسند و درمان کنند که در این صورت بخش عمده ای از هزینه های سلامت از سبد خانوار مردم کم خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه برخی از پزشکان متخصص نیز مردم را به پزشکان دیگری ارجاع می دهند که در واقع همان کار پزشک خانواده را انجام می دهند افزود: بهترین مشاور و تشخیص دهنده نحوه پیگیری درمان تمام بیماری ها، پزشک خانواده افراد است.

وی با اشاره به اینکه برخی بیماری ها را پزشک خانواده به راحتی تشخیص می دهد و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص نیست عنوان کرد: پزشک خانواده، بیماران خود را با رویکرد علمی بهتر از دیگران می شناسد و در واقع پزشک متعمد یک خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

197 هزار نفر در همدان به 144 پزشک خانواده منتسب شدند

197 هزار نفر در همدان به 144 پزشک خانواده منتسب شدند