مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-01بين الملل

بن گویر از نشست های امنیتی صهیونیست ها حذف شد


سران رژیم صهیونیستی امروز نشست امنیتی برگزار کردند که وزیر امنیت داخلی این رژیم به آن دعوت نشد و وی از حضور در این جلسات حذف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با حضور یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتسی هالیوی رییس ستاد مشترک ارتش و رونین بار رییس شاباک نشست امنیتی برگزار کرد.

وبسایت صهیونیستی وای نت خبر داد که نتانیاهو اجازه نداده بود ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم در این نشست حضور داشته باشد؛ زیرا نخست وزیر صهیونیست به شدت نگران درز اطلاعات این جلسات توسط بن گویر به رسانه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه خبری، اخیرا نیز اطلاعات عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در اختیار بن گویر قرار نگرفت؛ زیرا مسئولان امنیتی این رژیم نگران هستند بن گویر این اطلاعات را فاش کند.

یک مسئول در دفتر نتانیاهو هم گفت: بن گویر پیشنهادهایی مطرح می کند که می تواند اسراییل را به درد سر بیاندازد.

وی در این جلسات که حاضر می شد مدام درباره ترور [رزمندگان فلسطین]، جلوگیری از ورود کارگران غزه [به اراضی اشغالی] و محاصره روستاها و شهرهای کرانه باختری سخن می گفت .

به گفته این مسئله، بن گویر درک نمی کند که با چنین سیاستی، نخست وزیر نخواهد توانست به هیچ جایی سفر کند و در نتیجه در هیچ جای جهان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن گویر از نشست های امنیتی صهیونیست ها حذف شد

بن گویر از نشست های امنیتی صهیونیست ها حذف شد