مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-07سياسي

استاندار اصفهان: حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا است


استاندار با تاکید براینکه فراجا یکی از مجموعه هایی است که در تمام شئون زندگی مردم حضور دارد حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم را رمز موفقیت فراجا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان اصفهان که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای فراجا و تبریک هفته انتظامی به سبزپوشان عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: امروز نیروهای فراجا برای تامین امنیت و آسایش مردم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و در سراسر کشور و در استان ما مجاهدانه فعالیت می کنند و شهدای گرانقدری که فراجا هر سال برای امنیت مردم تقدیم نظام می کند گواه بزرگی برای این تلاش مجاهدانه است.

وی با بیان اینکه ماموریت و هدف هر سازمان جایگاه و منزلت آن سازمان را تعریف می کند، افزود: ماموریتی که مجموعه انتظامی در کشور و استان اصفهان دنبال می کند یکی از ارکان حیات بشر یعنی امنیت است.

استاندار اصفهان گفت: تفاوت پلیس ما با سایر کشورها در این است که پلیس ما صرفاً به عنوان یک ضرورت اجتماعی به تامین امنیت مردم نمی پردازد بلکه به عنوان یک وظیفه ای که خداوند از او خواسته آن را دنبال می کند، بنابر این کار برای خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا است

استاندار اصفهان: حفظ اقتدار انتظامی و ارتباط مستمر با مردم، رمز موفقیت فراجا است