مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-01ورزشي

ضد دوومیدانی!


واگذاری زمین چمن مجموعه ورزشی احرار سرپل ذهاب به بخش خصوصی - طبق ماده 88 - عرصه را بر دوومیدانی کاران این شهرستان برای ادامه تمرینات تنگ کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه واگذاری زمین چمن مجموعه ورزشی احرار سرپل ذهاب به بخش خصوصی - طبق ماده 88 - عرصه را بر دوومیدانی کاران این شهرستان برای ادامه تمرینات تنگ کرده است.

احمد روشن زاده رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مشکلات پیش آمده برای ادامه تمرینات دوومیدانی کاران در سرپلذهاب اظهار کرد: متولی بخش خصوصی زمین چمن مجموعه ورزشی احرار سرپل ذهاب اجازه تمرین به ورزشکاران ما را نمی دهد.

وی افزود: در سرپلذهاب برای دوومیدانی کاران پیست تارتان نداریم، اما از سالهای گذشته یک زیرسازی مناسبی در پیست خاکی این مجموعه صورت گرفته تا ورزشکارانمان بتوانند تمرینات خود را ادامه دهند.

رییس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه اضافه کرد: متاسفانه همین پیست هم اخیرا از سوی بخش خصوصی متولی زمین چمن مجموعه احرار مورد آسیب هایی قرار گرفته و هربار با ترفندی اجازه تمرین به دوومیدانی کاران ما در پیست را نمی دهد.

وی تاکید کرد: با اعتراضاتی که دوومیدانی کاران به این فرد داشته اند، او صراحتا اعلام کرده که اجازه تمرین به این ورزشکاران را نمی دهد و حتی تهدید کرده که رییس هیات دوومیدانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد دوومیدانی!

ضد دوومیدانی!