مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 08:552023-09-30ورزشي

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان شمالی مشخص شدند


سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی از مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی استان خبر داد.

قاسم توکلی زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات انتخابی کشتی پهلوانی خراسان شمالی در رده سنی جوانان با حضور 74 ورزشکار روز جمعه 7 مهر به میزبانی سالن کشتی شهید مرادیان اسفراین برگزار شد.

وی به نتایج انفرادی این مسابقات اشاره کرد و افزود: در وزن 60 کیلو مهدی فرخی از اسفراین مقام اول، علیرضا بداغی از شهرستان گرمه مقام دوم دوم و امیرحسین احمدی از بجنورد مقام سوم را کسب کردند.

توکلی زاده ادامه داد: در وزن 70 کیلوگرم اسماعیل ظهوریان از بجنورد مقام اول، علی قربانیان از شیروان و محمد جواد باغچقی از بجنورد مقام سوم، در وزن 80 کیلوگرم مهدی علیپور از بجنورد مقام اول، امیرحسین کمایستانی از اسفراین مقام دوم و آرمان معادیخواه مقام سوم را کسب کردند.

به گفته وی در وزن90 کیلوگرم نیز علی ربانی از بجنورد مقام اول، مجید چادرنشین از اسفراین مقام دوم و عباس طالبی از گرمه مقام سوم و در وزن مثبت90 کیلوگرم علی رضا حکیمی ازشیروان مقام اول، جعفر تاج محمدی از اسفراین مقام دوم و امیرحسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان شمالی مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات کشتی پهلوانی خراسان شمالی مشخص شدند