مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-16فرهنگي

بهترین فیلم جشنواره لندن اعلام شد ؛ شیطان وجود ندارد


شب پیش در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم لندن 2023، فیلم «شیطان وجود ندارد» ساخته ریوسوکی هاماگوچی به عنوان بهترین فیلم بخش رقابتی رسمی جشنواره انتخاب شد.

- شب پیش در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم لندن 2023، فیلم شیطان وجود ندارد ساخته ریوسوکی هاماگوچی به عنوان بهترین فیلم بخش رقابتی رسمی جشنواره انتخاب شد.

شیطان وجود ندارد ساخته ریوسوکی هاماگوچی برنده بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، شب پیش در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم لندن 2023، فیلم شیطان وجود ندارد ساخته ریوسوکی هاماگوچی به عنوان بهترین فیلم بخش رقابتی رسمی جشنواره انتخاب شد.

این فیلم که ماه پیش در بخش رقابتی ونیز جایزه بزرگ هیات داوران را از آن خود کرد، جامعه ای را به تصویر می کشد که برای حفظ اصول و یکپارچگی دنیای طبیعی خود با ساخت یک مکان جدید نزدیک روستایشان مبارزه می کنند.

هیات داوران در بیانیه رسمی خود در مورد انتخاب شیطان وجود ندارد به عنوان بهترین فیلم گفت: درام هاماگوچی ظریف و سینمایی است و از نقش آفرینی کاملاً واقعی بهره برده است.

هم پرتره ای غنایی از خانواده و جامعه ارایه می کند و هم ملاحظات ظریفی از اخلاق توسعه سرزمین دارد و در دل یک رقابت قوی، هیات داوران ما به اتفاق آرا آن را برگزیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فیلم جشنواره لندن اعلام شد ؛ شیطان وجود ندارد

بهترین فیلم جشنواره لندن اعلام شد ؛ شیطان وجود ندارد