مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-20ورزشي

استقلال 3 - هوادار 2/ کامبک شیرین آبی ها برابر فکری با هنرنمایی محمدی


استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی که با دو گل حریف خود عقب بود، توانست به بازی برگردد و با کامبکی شیرین در مقابل تماشاگران خود تیم هوادار را شکست دهد.

- استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی که با دو گل حریف خود عقب بود، توانست به بازی برگردد و با کامبکی شیرین در مقابل تماشاگران خود تیم هوادار را شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استقلال و هوادار امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 شاگردان نکونام به پایان رسید.

استقلال 3 - هوادار 2 زمان: ساعت 18 مکان: ورزشگاه آزادی گل ها: صائب محبی و ایمان سلیمی (گل به خودی) از هوادار - کوین یامگا (نقطه پنالتی) و مهرداد محمدی (2 بار) از استقلال گل اول هوادار (5): سانتر قائم اسلامی خواه و ضربه سر فریبرز گرامی با واکنش حسینی همراه شد و صائب محبی روی ریباند توانست دروازه آبی پوشان را باز کند.

گل دوم هوادار (17): نفوذ مرتضی منصوری و پاس در عرض این بازیکن با برخورد به ایمان سلیمی تغییر جهت داد و وارد دروازه حسینی شد.

گل اول استقلال (23): کوین یامگا در بیست وسومین دقیقه از این دیدار از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده استقلال را جبران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال 3 - هوادار 2/ کامبک شیرین آبی ها برابر فکری با هنرنمایی محمدی

استقلال 3 - هوادار 2/ کامبک شیرین آبی ها برابر فکری با هنرنمایی محمدی