مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-22بين الملل

مسکو: مذاکره فوری برای حل وفصل مناقشه فلسطین آغاز شود


معاون وزیر خارجه روسیه در نشست صلح قاهره گفت، مسکو بر این باور است که لازم است فورا مذاکره درباره راهبرد گام های جمعی برای حل مناقشه «اسراییل و فلسطین» آغاز شود.

- معاون وزیر خارجه روسیه در نشست صلح قاهره گفت، مسکو بر این باور است که لازم است فورا مذاکره درباره راهبرد گام های جمعی برای حل مناقشه اسراییل و فلسطین آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، میخاییل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده ویژه ریاست جمهوری در امور خاورمیانه در نشست صلح قاهره گفت: همزمان با حل و فصل اضطراری اوضاع کنونی در اراضی اشغالی و متوقف کردن مارپیچ خشونت کنونی در منطقه، لازم است فورا مذاکره در مورد استراتژی اقدامات جمعی برای حل و فصل سیاسی مناقشه اراضی اشغالی آغاز شود، چون وظیفه انجام این امر پیشتر توسط میانجی های چهارجانبه بین المللی متشکل از روسیه، ایالات متحده، اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد آغاز شده است.

این دیپلمات روس اضافه کرد، ایجاد یک مکانیسم میانجی گری جمعی با یک نقش فعال از کشورهای منطقه در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: این امر با روندهای مثبتی که اخیرا در بهبود اوضاع خاورمیانه شکل گرفته حمایت می شود، که شامل عادی سازی روابط بین عربستان و ایران، پیوستن مجدد سوریه به اتحادیه عرب و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: مذاکره فوری برای حل وفصل مناقشه فلسطین آغاز شود

مسکو: مذاکره فوری برای حل وفصل مناقشه فلسطین آغاز شود