مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-01اقتصادي

کارگاه ساخت تونل خلخال به اسالم فعال است


کارگاه ساخت تونل در جاده گردشگری خلخال به اسالم فعال بوده و عملیات عمرانی در راستای احداث این تونل انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی زاده عصر امروز به اتفاق معاونت مهندسی ساخت وتوسعه راه و شهرسازی استان اردبیل و معاون امور عمرانی فرماندار خلخال و خبرنگاران در بازدید از جاده خلخال اسالم و محل ساخت تونل خلخال به اسالم اظهار کرد:کارگاه ساخت تونل خلخال به اسالم فعال است و با ساخت این تونل در مسیر گردشگری خلخال به اسالم که یکی از پرجاذبه ترین جاده های کشور است، تردد در فصل سرما و زمستان تسهیل خواهد شد.

وی افزود: پیگیری روزانه امورات ساخت تونل خلخال به اسالم  از شرکت سازنده و طرف قرارداد تونل سد آریانا ادامه دارد و به خاطر اهمیت این امر به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان در اولویت های نظارت ها قرار دارد.

فرماندار خلخال ورودی محل ساخت تونل برای آغاز حفاری ها در حال پایه ریزی و ساخت است و با استقرار ماشین آلات ساخت این تونل آغاز خواهد شد.

  تاکید امام جمعه خلخال برای احداث تونل خلخال به اسالم گفتنی است؛ به دلیل پاسخگویی به مطالبات مردم شهر خلخال و بیان اهمیت احداث تونل خلخال به اسالم در تریبون نماز جمعه و تاکید امام جمعه خلخال بر لزوم عمل مسؤولان به قول های داده شده در خصوص عملیات اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ساخت تونل خلخال به اسالم فعال است

کارگاه ساخت تونل خلخال به اسالم فعال است