مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-15اجتماعي

روند ایمن سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود


روزانه بیش از 35 هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به جنوب و جنوب غرب کشور تردد می کند لذا باید روند ایمن سازی این جاده تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات چهارمحال و بختیاری گفت: چهار خطه شدن تمامی محورهای مواصلاتی استان که به استان های دیگر منتهی می شود باید به عنوان نقشه راه توسعه جاده های استان ترسیم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: نصب دوربین های کنترل سرعت، راه اندازی ایستگاه ایست و بازرسی، ارتقای آنتن دهی تلفن همراه و استقرار نیروهای امدادی و راهداری نیز در جاده های استان توسط مسؤولان پیگیری شود.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال و بختیاری باید جلسات استانی و شهرستانی به صورت مستمر برگزار شود تا شاهد کاهش تصادفات جاده ای و ایمنی جاده ها باشیم.

حیدری با اشاره به ایمن سازی جاده ها، اظهار کرد: روزانه بیش از 35 هزار خودرو از محور بروجن ـ لردگان به  جنوب و جنوب غرب کشور تردد می کند لذا باید روند ایمن سازی این جاده تسریع شود.

وی با اشاره به جاده شمس آباد به شلمزار افزود: روند ساخت جاده های در دست ساخت، به ویژه در محور شمس آباد به خراجی و شلمزار تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ایمن سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود

روند ایمن سازی محور بروجن ـ لردگان تسریع شود