مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:152023-09-27سياسي

پدر شهید عجمیان: افتخار میکنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسید


سه پسر دارم که هر سه آنها بسیجی هستند، در دوران جنگ پسر بچه های 15، 16 ساله با لب های تشنه و گرسنه در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، پدر شهید عجمیان امشب در یادواره شهدای مدافع امنیت و شهدای مسجد الزهرا در اراک اظهار کرد: شهید عجمیان  خیلی به اهل بیت (ع) وابسته بود و همیشه سر قبر شهدای خوش نام می رفت  و از شهدا میخواست دستش را بگیرند.

  وی تصریح کرد: کسانی که سید روح الله را شهید کردند، در جلسات دادگاه اظهار پشیمانی می کرده و التماس می کردند آنها را ببخشیم، اما به دلیل اینکه پرونده آنها امنیتی بود، و درگیری امنیتی ایجاد کرده بودند طبق قانون با آنها برخورد شد.

پدر شهید عجمیان گفت: سه پسر دارم که هر سه آنها بسیجی هستند، در دوران جنگ پسر بچه های 15، 16 ساله با لب های تشنه و گرسنه در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند، و دست به کار بزرگی زدند، پدر و مادر این شهدا از عزیزان خود گذشتند، فرزند من در مقابل این شهدا کاری نکرد،  ما از اینکه فرزندمان را در راه اسلام و انقلاب فدا کردیم، افتخار می کنیم.

وی بیان کرد: در زمان جنگ به دلیل نبود تجهیزات کافی نظامی  اجازه شلیک تیر نداشتیم، مگر اینکه مطمئن می شدیم تیرمان به دشمن می خورد، اما امروز به برکت خون شهدا به نقطه ای رسیده ایم که   کشورهای قدرتمند از ایران مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر شهید عجمیان: افتخار میکنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسید

پدر شهید عجمیان: افتخار میکنم فرزندم در راه انقلاب به شهادت رسید