مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-10بين الملل

معاون ترامپ: رهبری آمریکا رو به افول است


نامزد حزب جمهوری خواه آمریکا برای انتخابات 2024 تأکید کرد که رهبری ایالات متحده آمریکا در جهان رو به افول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مایک پنس معاون رییس جمهور سابق آمریکا و یکی از نامزدهای اصلی حزب جمهوری خواه این کشور تصریح کرد که آمریکا در حال از دست دادن نقش و جایگاه خود به عنوان رهبر جهان آزاد است.

به گفته پنس، لفاظی های ترامپ در رابطه با آمریکا، نوعی همراهی و کمک به دشمنان این کشور جهت تضعیف جایگاهش بوده و در نهایت می تواند به از بین رفتن نقش ایالات متحده به عنوان رهبر جهان آزاد منجر شود.

مایک پنس این اظهارات را در گفتگو با خبرنگار سی ان ان انجام داده و ادعا کرده است که تداوم روند فعلی وضعیت آمریکا، حتی می تواند در آینده، راه را برای تروریست ها و فعالیت هایشان باز کند.

او در این مصاحبه به انتقاد از مواضع و عملکرد دیگر نامزدهای فعلی حزب جمهوری خواه از جمله ترامپ پرداخت و گفت که آن ها ایالات متحده آمریکا را در مسیر عقب نشینی از موقعیت خود به عنوان رهبر دموکراسی های جهان هدایت خواهند کرد.

به گفته پنس تا زمانی که دونالد ترامپ، ویوک راماسوامی سیاستمدار هندی تبار و ران دیسانتیس فرماندار فعلی ایالت فلوریدا،  صداهای پیشرو در حزب جمهوری خواه باشند، این وضعیت ادامه دار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ترامپ: رهبری آمریکا رو به افول است

معاون ترامپ: رهبری آمریکا رو به افول است