مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 20:452023-10-12سياسي

ضرورت ایجاد مجموعه ای فرهنگی برای عرضه کتاب های دفاع مقدس


امام جمعه همدان ورود به عرصه کتاب و روشنگری را یک نوع مجاهدت دانست و گفت: امیدواریم مجموعه ای در استان ایجاد شود تا کتاب های دفاع مقدس را به جامعه عرضه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ایت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در آیین اختتامیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: دست اندرکاران کنگره ملی 8 هزار شهید از سال گذشته ورود خیلی خوب و جدی داشتند به نحوی که جنبه اجتماعی و فرهنگی در این کنگره لحاظ شده بود.

وی با بیان اینکه ضبط حقایق در داستان پردازی ها در حوزه دفاع مقدس باید طوری باشد که دست یافتنی شود گفت: عزیزانی که قلم به دست می گیرند باید حقایق را آن طور که هست انعکاس دهند چراکه گاهی در داستان پردازی ها حقایق دست یافتنی نیست.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه صرف ضبط حقایق کافی نیست اضافه کرد: نویسندگی و تدوین کتاب بخش جزیی کار در حوزه شهداست، مهم این است که اندیشه سازی به دنبال روایتگری تبدیل به رفتار در جامعه شود.

وی ادامه داد: 7 هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس عرضه شده است یعنی 7 هزار فکر و اندیشه، چراکه وقتی کتاب مطالعه می شود روح حاکم کتاب بر روح انسان حاکم می شود.

شعبانی با بیان اینکه ما در عرصه کتابفروشی در همدان و عرضه کتاب های دفاع مقدس به شدت ضعف داریم گفت: با این وضعیت سوال این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد مجموعه ای فرهنگی برای عرضه کتاب های دفاع مقدس

ضرورت ایجاد مجموعه ای فرهنگی برای عرضه کتاب های دفاع مقدس