مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:102023-09-28سياسي

آثار جشنواره فیلم 17 رویداد های دفاع مقدس را با زبانی شیوا به نسل جوان منتقل می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو قم، سردار پاسدار حسین تناور در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم 17 عنوان کرد: گذشتگان در عرصه جنگ سخت کار خودشان را در دوران نیاز و روز های دفاع مقدس انجام دادند و سنگ تمام گذاشته اند و امروز پس از حدود 40 سال از دفاع مقدس نیاز است آنچه .

- فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب (ع) قم در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم 17 عنوان کرد: آثار جشنواره فیلم 17 رویداد های دفاع مقدس را با زبانی شیوا و تاثیر گذار به نسل جوان منتقل می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو قم، سردار پاسدار حسین تناور در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم 17 عنوان کرد: گذشتگان در عرصه جنگ سخت کار خودشان را در دوران نیاز و روز های دفاع مقدس انجام دادند و سنگ تمام گذاشته اند و امروز پس از حدود 40 سال از دفاع مقدس نیاز است آنچه رخداده و آنچه بر سر ملت ایران آمده است بازگو شود تا جنایات رژیم قبلی و رژیم بعثی صدام فراموش نشود.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی امروز عنوان کرد: مردم امروزه درگیر جنگ ترکیبی اقتصادی و رسانه هستند و می توان طبق فرمایش رهبری با زبان هنر آنچه رخداد و رویداده است برای نسل امروز و نسل بعدی تبیین شود.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب (ع) قم افزود: در برخی موارد افراد و بویژه جوانان ما برای درک رویداد های دفاع مقدس نیاز دارند تا چند جلد کتاب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار جشنواره فیلم 17 رویداد های دفاع مقدس را با زبانی شیوا به نسل جوان منتقل می کند

آثار جشنواره فیلم 17 رویداد های دفاع مقدس را با زبانی شیوا به نسل جوان منتقل می کند