مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 18:502023-10-17سياسي

گره گشایی از کار مردم جلوه ای از جهاد است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گره گشایی از کار مردم جلوه ای از جهاد است، گفت: باید برای آبادانی و پیشرفت شهرستان اردل تلاش کنیم و این موضوع باید توسط مسؤولان استانی و ائمه جمعه پیگیری شود تا در سایه همدلی و همراهی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این منطقه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردل با تاکید بر اهمیت هماهنگی و هم افزایی بیش از پیش دستگاه های چهارمحال و بختیاری، گفت: این دستگاه ها باید در اجرای امور کمک رسان یکدیگر باشند چرا که آسیب هرگونه ناهماهنگی میان دستگاه های اجرایی استان متوجه مردم است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حل مشکلات شهرستان اردل به پیگیری استانی و حتی کشوری نیاز دارد، ادامه داد: برخی از مشکلات این شهرستان در حوزه های کشاورزی، آب، گردشگری از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد پیگیری قرار بگیرد چراکه رفع آن ها می تواند موجب تحول منطقه شوند.

وی با اشاره به همدلی خوبی که میان مسؤولان در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: مشکلات و مسائل موجود در شهرستان اردل به مسؤولان انتقال داده خواهد شد تا رسیدگی به این موضوعات شتاب بیشتری پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از کار مردم جلوه ای از جهاد است

گره گشایی از کار مردم جلوه ای از جهاد است