مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-06بين الملل

رسوایی قطعات تقلبی هواپیما های مسافربری در اروپا و آمریکا


سازنده موتور های س اف ام اینترنشنال (CFM International) که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک بین سفران و جنرال الکتریک است، اعلام کرد حداکثر 96 هواپیما مسافربری ممکن است برای بررسی از خدمت رسانی خارج شوند، - سازنده موتور های س اف ام اینترنشنال (CFM International) که یک شرکت سرمایه گذاری مشترک بین سفران و جنرال الکتریک است، اعلام کرد حداکثر 96 هواپیما مسافربری ممکن است برای بررسی از خدمت رسانی خارج شوند، زیرا احتمالاً حاوی قطعات تقلبی هستند.

شرکت آمریکایی دلتا ایرلاینز روز دوشنبه اعلام کرد توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات به این شرکت مطلع شده است که تعداد کمی از موتور های تعمیر شده دارای قطعات غیراستاندارد بودند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازکن نیوز؛ دلتا ایرلاینز خاطر نشان کرد با این ارائه دهنده خدمات برای تعویض این قطعات تقلبی و تطابق با دستورالعمل های اداره فدرال هوانوردی همکاری می کند.

  بلومبرگ نیوز روز دوشنبه به نقل از یکی از سخنگویان این شرکت گزارش داد قطعات مشکل دار که تأییدیه ای او جی تکنیک AOG Technics را دریافت کرده بودند، توسط یک طرف ثالث ناشناس شناسایی شدند.

  تعداد دقیق هواپیما هایی که این مشکل را داشتند، مشخص نیست، اما این هواپیما ها باید زمین گیر شوند تا این قطعات مشکوک از آن ها خارج و جایگزین شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی قطعات تقلبی هواپیما های مسافربری در اروپا و آمریکا

رسوایی قطعات تقلبی هواپیما های مسافربری در اروپا و آمریکا